بازدید 67370
نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به سند رسوایی عربستان و ای‌اف‌سی بدل شد

پرسپولیس ایران یک| ۶ - النصر عربستان یک| ۴ هیس به سعودی و شیوخ AFC / کمر تیم ۵۰میلیون دلاری مقابل غیرت ایرانی شکست

پرسپولیس کمر کنفدراسیون مافیایی فوتبال آسیا و شیوخ سعودی را شکست و با رشادت و غیرت ایرانی در یک بازی تاریخی برای دومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳ 03 October 2020
فینال فوتبال باشگاهی غرب آسیا بین پرسپولیس ایران و النصر عربستان در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و با پنج پنالتی دقیق شاگردان یحیی، ارتش سرخ فینالیست شد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در جدال نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه، به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار با وجود رای ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت مافیایی آل کثیر، در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی بعد از دو وقت ١۵ دقیقه‌ای که برنده‌ای نداشت،   به پنالتی‌ها کشیده شد.

در ضیافت پنالتی نیز هر پنج پنالتی پرسپولیس به گل تبدیل شد تا با مهار دیدنی حامد لک روی پنالتی چهارم مایکوم، سرخپوشان ایران به دیدار نهایی لیگ قهرمانان برسند.

پنالتی‌های پرسپولیس را محمدحسین کنعانی‌زادگان،   سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده،   میلاد سرلک و علی شجاعی زدند که همگی به تور دروازه گلر خارجی النصر بوسه زد.

ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نوراللهی (۹۶-میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (۹۹-مهدی شیری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (۹۶-آرمان رمضانی).

ترکیب النصر عربستان: براد جونز، سلطان الغنام (۷۰-عسامه خلف)، عبدالله مادو، عبدالله الخیبری، مایکون پریرا، عبدالمجید الصلیهم (۱۰۵-فراس البریکان)، گونسالو مارتینس، عوض خمیس (۱۰۵- عبدالرحمن العبید)، عبدالفتاح عسیری، خالغنام (۴۶-ایمن یحیی) و عبدالرزاق حمدالله.
 
پرسپولیس ایران یک| ۶ - النصر عربستان یک| ۴ هیس به سعودی و شیوخ AFC / کمر  تیم ۵۰میلیون دلاری مقابل غیرت ایرانی شکست - تابناک | TABNAK
پرسپولیس بعد از اینکه از روی نقطه پنالتی، از حریف پرستاره در خط حمله عقب افتاد، از عقب کشیدن حریف استفاده کرد و با فشار از جناحین و درخشش بشار رسن قبل از پایان نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم شاهد میدان داری پرسپولیس تا دقیقه ۶۵ بودیم، اما خستگی در ۲۰ دقیقه پایانی در ساق بازیکنان پرسپولیس مشهود بود. با این حال یحیی گل محمدی تعویض هایش را برای وقت‌های اضافه نگه داشت.

در آغاز وقت اضافه اول، تعویض‌های یحیی کمی در حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس طراوت ایجاد کرد، اما نداشتن یک مهاجم ششدانگ نظیر آل کثیر در تمام مدت بازی قرمز‌ها را آزار داد. هدیه‌ای که‌ای اف سی به شیوخ عرب داد، اما با گل جایگزین جوان او یعنی عبدی به کار عربستانی‌ها نیامد.

سعید آقایی و پهلوان در این بازی افت مشهودی داشتند، ولی زوج خط دفاعی پرسپولیس یعنی شجاع خلیل‌زاده و کنعانی زادگان عالی کار کردند. اخراج احسان پهلوان روی دو اخطار بی دلیل،   تمام کاشته‌های پرسپولیس را درو کرد.



شرح گل‌ها


النصر ۱ - پرسپولیس صفر (دقیقه ۳۶: عبدالرزاق حمدالله): عبدالرزاق حمدالله با ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را باز کرد تا النصر را پیش بیندازد.



النصر ۱ - پرسپولیس ۱ (دقیقه ۴۲: مهدی عبدی): وحید امیری با سماجت توپ را از بازیکن النصر گرفت و به بشار رسن پاس داد که او هم با ارسال تماشایی، توپ را به مقابل دروازه فرستاد تا توپ با ضربه سر مهدی عبدی و واکنش ناقص برد جونز تبدیل به گل شود.

نیمه اول

دقیقه ۱۲: حرکت تمرین شده بازیکنان النصر روی ضربه کرنر، اولین موقعیت بازی را برای این تیم به وجود آورد که ضربه بازیکن عربستانی پس از برخورد به مدافعان سرخپوش برگشت داده شد.

دقیقه ۱۸: شوت از راه دور بشار رسن از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: حملات پی در پی بازیکنان پرسپولیس و ارسال‌های متعدد این تیم را مدافعان النصری یکی پس از دیگری از داخل محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه ۲۶: نفوذ هماهنگ بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ و پاس در عرض وحید امیری را عبدی با بی‌دقتی از دست داد.

دقیقه ۳۱: بشار رسن با یک حرکت انفرادی چند بازیکن حریف را از پیش روی برداشت، اما مهدی عبدی بار دیگر نتوانست از پاس خوب این بازیکن استفاده کند و شوتش راهی اوت شد.

دقیقه ۳۵: بی‌احتیاطی بشار رسن در داخل محوطه جریمه و خطای او روی بازیکن النصر را داور سنگاپوری بازی پنالتی تشخیص داد تا تیم عربستانی روی بی‌دقتی بازیکنان پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شود.

دقیقه ۳۶: عبدالرزاق حمدالله با یک ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی باز کرد.

دقیقه ۳۶: شجاع خلیل‌زاده به دلیل اعتراض به داور، اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۳۸: ضربه سر مهدی عبدی روی کرنر ارسالی نوراللهی به شکلی خطرناک از کنار دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: توپ‌ربایی و زیرکی وحید امیری در یک سوم دفاعی تیم النصر توپ را به بشار رسن رساند و سانتر دقیق این بازیکن را مهدی عبدی به زیبایی و با یک ضربه سر فوق‌العاده به گل تساوی سرخپوشان تبدیل کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ضربه ایستگاهی فوق‌العاده خطرناک عبدالرزاق حمدالله به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۴۹: عبدالمجید الصلیهم از داور بازی به دلیل خطا روی بشار رسن کارت زرد گرفت.

دقیقه ۵۸: شوت از راه دور احمد نوراللهی نیز از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۹: نفوذ هماهنگ بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ و سانتر احمد نورالهی روی پای بشار رسن نشست که ضربه زیبای این بازیکن به پای مدافعان عربستانی برخورد کرد و این موقعیت خوب سرخپوشان از دست رفت.

دقیقه ۷۰: نفوذ بازیکنان النصری را مدافعان پرسپولیس به خوبی دور کردند.

دقیقه ۷۳: کنترل خوب عبدالرزاق حمدالله روی خط محوطه جریمه پرسپولیس و چرخش و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: ارسال گونسالو مارتینس از روی ضربه ایستگاهی را حمدالله بار دیگر با یک ضربه سر دروازه حامد لک را تهدید کرد.

دقیقه ۷۸: عبدالله مادو از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۹: حمله همه جانبه بازیکنان پرسپولیس را مدافعان النصری به شکلی خطرناک دور کردند و این حمله سرخپوشان هم راه به جای نبرد.

دقیقه ۸۳: باز هم حمدالله مهاجم مراکشی تیم النصر دروازه حامد لک را تهدید کرد و این بار با یک شوت فنی قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: احسان پهلوان به دلیل خطای خطرناک روی بازیکن النصر کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱+۹۰: وحید امیری از داور بازی کارت زرد گرفت.

وقت اضافه اول

در دقیقه ٩٣ احمد یحیی با حرکت پشت محوطه جریمه پرسپولیس با یک ضربه پای چپ دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد، اما شوت او راهی اوت شد.

 در دقیقه ٩٩ مارتینس با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه پرسپولیس فرستاد، اما با واکنش خوب لک این فرصت از دست رفت.   

در دقیقه ١٠٣ احسان پهلوان در میانه زمین روی عبدالرحمن الدوسری مرتکب خطا شد و داور با نشان دادن کارت زرد دوم او را اخراج کرد تا پرسپولیس ١٠ نفره کار را دنبال کند.

وقت اضافه دوم

در آغاز وقت اضافه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و با حرکت بسیار خوب سیامک نعمتی این فرصت را داشت که دروازه النصر را باز کند، اما شوت او با دخالت مایکون راهی کرنر شد.


ضربات پنالتی


پرسپولیس ۵ - النصر ۳: علی شجاعی با فریب برد جونز توپ را به سمت راست دروازه النصر زد و پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان رساند.

پرسپولیس ۱ - النصر صفر: پنالتی اول سرخ‌پوشان فوتبال ایران را محمدحسین کنعانی‌زادگان به سمت راست زد تا توپ دور از دستان برد جونز تبدیل به گل شود.

پرسپولیس ۱ - التعاون ۱: عبدالله مادور ضربه پنالتی خود را به سمت چپ زد تا کار به تساوی کشیده شود.

پرسپولیس ۲ - النصر ۱: در حالی که برد جونز به سمت راست شیرجه رفته بود، پنالتی سیامک نعمتی از زیر دستان او عبور کرد و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۲ - النصر ۲: شوت دقیق و محکم مارتینز به کنج دروازه پرسپولیس با فاصله کمی از دستان لک عبور کرد و به تور دروازه چسبید.

پرسپولیس ۳ - النصر ۲: میلاد سرلک خلاف جهت برد جونز که به سمت چپ دروازه شیرجه رفته بود، وارد دروازه کرد.

پرسپولیس ۳ - النصر ۳: شوت عبدالرحمن العبید به سمت راست رفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۴ - النصر ۳: شوت شجاع خلیل‌زاده دور از دستان برد جونز که به سمت راست شیرجه زده بود، پنالتی چهارم پرسپولیس را تبدیل به گل کرد.

پرسپولیس ۴ - النصر ۳: حامد لک با شیرجه به سمت راست دروازه پنالتی مایکون را به زیبایی مهار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۵
پنالتی النصر فقط و فقط هدیه داور به آل سعود بود
پاسخ ها
حمید : کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مکرو و مکر الله ؛ والله خیر الماکرین
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
مسئولان کشور از فوتبالیستهای باغیرت یاد بگیرند
اگر تلاش و غیرت خرج دهی خدا کمک میکند و‌ بر کدخداهای ظالم فوتبال و سیاست دنیا پیروز میشویم
غیرت داشته باشید و تلاش کنید و به خدا توکل کنید نه کدخدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اینایی که تو داخل به اینو اون خط میدن وبرای قومیت یا پول یا .. وطنفروشی میکنن و خیانت به کشوری که ازش خوردن و رشد کردن میکنن باید براشون یه فکری بشه.
قبل از اون باید بررسی کنن چرا از این نوع جانور در کشور ما اینقدر زیاد هست. چرا خائن و احمق در کشور زیاد هست؟ ضعف ضریب هوشیه؟ آموزشا اشتباهه؟ ژنتیکه؟ سیستماتیکه؟ علت کجاس؟ ۴ تا آدم درس حسابی بشینن بررسی کنن و راه حل بدن. یه سری آدم حسابیم بیان درست اجرا کنن.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خلیج همیشه فارس
استقلال 2 ستاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بعنوان یک استقلالی فینالیست شدن پرسپولیسو به انسانیت تبریک میگم به امید قهرمانی آسیا وجهان
ابومسلم پرسپولیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
روز خوب و شادی برای همه آسیا غیر کشورهای عرب بود
سپاسگزار همه بازیکنان پرسپولیس
سپاسگزار خدای یکتا
به امید داشتن مربی شایسته در بالاترین رده کشور که با گزینش بهترین یار شکست را بر دشمنان کشور بنشاند
یک روز جان ترامپ و آمریکا پشت عربستان نبود به این روز افتادن وای باورشان اگر صبرشان پیش کدخدا کم ارزش شود
سومین تیم تاریخ آسیا استقلال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
من بعنوان یک استقلالی متعصب درمقابل غیرت وتعصب تیم پرسپولیس امروز می ایستم همیشه بنویسید خلیج پارس که100درصد ایرانی باشه
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
وقتشه مسئولین یک کمی به هویت ایرانی بها بدن تا حداقل در غرب اسیا که دوست نداریم و کشورهایی که مارو دشمن خودشون میدونن یکمی حساب کار دستشون بیاد که نه از فرهنگ و نه از تمدن و نه از انسانیت و نه از قدرت نظامی و نه از استعداد هیچ گاه نه خودشون نه پدرانشون از ما بهتر نبودنند و برای دریای پارس از جون مایع بگذارن و اگه لازمه شیخ نشین های جنوب دریای پارس رو اشغال کنیم و برای همیشه ننگ قادسیه رو جبران کنیم البت اگر خائنین به مام میهن بگذارند
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
وقتی تمام عرب در مقابل ما هستند پس چرا بعضی از ما فرق اینو نمیفهمیم تم های ایران توی ایران فرق میکنند ولی بیرون از ایران تیمد ها ایرانند پس چرا بعضی ها اب به اسیاب دشمن میریزند باید به این حضرات بگیم تا کی حماقت تا کی خیانت تا کی میهن فروشی بریر بمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خیلی خیلی مهم این بحثها جای خودش ولی بابا به این ستاد کرونا و استانداری تهران بگید چرا انجام دورکاری چرخشی کارمندان را در این بحران کرونایی ممنوع!!!!! اعلام کرده اند. مگه مثل ترامپ و جانسون میخواهند مردم گله ای دچار کرونا بشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چرا این همه کامنت تکراری
پارس که میگن همینه
تاجی استقلالی آبی آِّ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
.تبریک یک تاجی یک استقلالی دو آتشه به تیم دوست داشتنی ملت پرسپولیس
بیاییم فوتبال را سیاسیی نکنیم هدف
ای اف سی و تیم النصر با اون همه سرمایه گذاری در مقابل تیمی که از پرداخت حقوق بازیکنانش و کادرش عاجز است
هنوز جوانانی هستند که با غیرت و تعصب دست به چنین کار بزرگی میزنند
تازه امروز از خواب بیدار میشن و متوجه گندکاریشان میشوند
درود بر بازیکنان پرسپولیس(تیم ملی ایران
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
متاسفم که مسائل سیاسی و مذهبی رو هم در ایران با ورزش آمیخته شده و حرکات نژادپرستانه هم در رفتار ورزشکاران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
خدایی کامنتها رو ببین.کیف میکنی
ظاهرا طرفدارای تراکتورسازی در سایت کنفدراسیون علیه آل کثیر کمپین کرده بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
من طرفدار تراکتور هستم و از خوشحال شدن هم وطنانم خوشحالم. کنفدراسیون آسیا هم به خاطر پول عرب ها همچین تصمیمی گرفته ... تفرقه ایجاد نکن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
هر کی اینکارو کرده رسما به مملکت خودش خیانت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
یک سوال اگر نتیجه بازی برعکس شده بود چه دلیلی برای آن آورده می شد قطعا تصمصم
AFC
و محرمیت آل کثیر این تصمیم انها مشابه تصمیمات کمیته انضباطی برای تیم های شهرستانی و تصمیم های داوران در مقابل تیم های شهرستانی است همانقدر که از این تصمصم ناعدلانه ای اف سی ناراحت شدیم خوب است در لیگ برتر نیز رعایت عدالت وانصاف خصوصا در مقابل تیم های شهرستانی مورد توجه قرار گیرد که اگر در طی این سال ها اینچنین می شد ما حالا چند تیم مثل پرسپولیس داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عزیز صدا و سیما رسما اعلام کرد که کار طرفدارای استقلال بوده است نه تراکتور لطفا بدون اطلاع اظهار نظر نکنیم من خودم طرفدار تراکتورم ولی از برد پرسپولیس کلی خوشحالم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
در واقع با این کار خواسته بود به نژاد تورک توهین کنه. چرا می ترسید از بیان حقیقت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
آیا از خود پرسیده اید اگر درست باشد که نیست چرا چنین می کنند؟
یک بار استقلال یک بار سپاهان بار دیگر تراکتور و بعد پدیده و فقط بی عدالتی های لیگ برتر ....
شلیک به قلب ال سعود ازطرف یاران ال کثیر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این بهترین پیام برای سعودی های خبیث بود دمت گرم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
بچه هامتشکریم
تواین اوضاع وانفسا لبخند به لبهامون نشست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این پیروزی هیچ ربطی به دولت ضعیفی که اقتصاد را به حال خودش رها کرده ندارد

این غیرت ایرانیه
آقایون و بخصوص دشمنان داخــــــــلی که در لباس دوست هستند از این پیروزی بســــــــــــوزید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
پیش بسوی ستاره دوم (:
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این جمله شما باید تیتر روزنامه ورزشی بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خدا ؛کشتی آنجا که خواهد برد / اگر ناخدا ؛ جامه بر تن درد
شما و همه دلارهای نفتی تون یه طرف مادر آل کثیر یک طرف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
من بعنوان یک طرفدار تراکتور به تیم پرسپولیس و طرفداراش تبریک میگم. شادی هم وطنانم باعث شادی من هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
نامور
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عزيزى... به اميد روزى كه تراكتور هم قهرمان آسيا بشه
من نمیدونم چرا بعضی از تیم‌های عربی نمیتونن آبرومندانه به تیم‌های ایرانی ببازن، باید حتما واسه باختشونم یه کلکی سوار کنن.
تبریک به همه ایرانیا به ویژه پرسپولیسی‌ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
اینه پرسپولیس اینه اینه اینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
من استقلالیم و به همه تبریک میگم، امروز پرسپولیس یعنی ایران
به امید اینکه امسال پرسپولیس قهرمان آسیا بشه و طلسم چندساله شکسته بشه و سال بعد ، استقلال و سالهای بعد سایر تیمهای ایرانی هم قهرمان بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
بنده
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
چطور یه استقلالی میتونه برد یه تیم حکومتی را تبریک بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
در جواب "بنده " چطور یک استقلالی فقط میذ تونه وطن فروش باشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تویی که میگی استقلالی ها وطن فروش هستند برو از بزرگترهات بپرس که در بازی فینال آسیا بین استقلال و تیم ژاپنی چرا در
استادیوم آزادی تیم ژاپنی رو تشویق میکردید؟ اونوقت حالیت میشه کی وطن فروش هست.
میلیون میلیون دلار کثیف شما حریف دعای مادر نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
حرف مفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
برتری برابر سعودی ها و صعود به فینال آسیا بر همه مردم ایران مبارک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
بالاخره حق به حقدار رسید. لابی سعودی هم بجایی نرسید. آفرین به تیم با غیرت که جواب ای اف سی را در زمین مسابقه داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
این غیرت بچه های ایرانه

لطفا مسئولان دولت ضعیف و کهنسال آقای روحانی این پیروزی و غیرت را به نام خودشان نزنند!

تبریک به همه ی ابرانی ها و پرسپولیسی ها

دمتون گرم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
دمشون گرم این ایفسیرک پوزش ب خاک مالیده شد درود ب غیرت ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
هول نشو برادر. فردا باز همه گرسنه ایم
النصررر النصررررررر چطور بود ؟ فوتبال کثیف و ناجوانمردانه عربی و لابی و دلارهاتون حریف غیرت و تعصب پرسپولیس نشد. حق رو نمیشه پایمال کرد خصوصا اگر آه مادری پشت سرتون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
اوج بی عدالتی محرومیت تنها مهاجم پرسپولیس بود ک قطعا برای او پاپوش درست کردنددلارهای سعودی حریف حرفه ای گری و غیرت و برنامه بازیکنان پرسپولیس و مربی کاربلدشان نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
آره خلیلی راست میگه با النصر رو شکست ندادیم ما کل afc و میلیونها دلار کثیف سعودی + 11 ستاره رو شکست دادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
من از این پیروزی خوشحالم اما ما نباید این مساله رو نژادپرستانه نگاه کنیم. کشورهای عربی هم برادر ما هستند. حالا حکومتهاشون مشکل دارن یک بحث دیگه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
فارس و عرب تا بوده با هم دشمن بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
خلیج فارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
آل کثیر عرب هست.قابل توجه بعضی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عرب و فارس هر دو انسان هستند . ما با نژادها هیچ مشکلی نداریم.
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
دوست عزیز فارس و عرب جز در موادری از تاریخ طولانی بشریت..اتفاقا خیلی باهم برادر بودند...اعراب یمن..اعراب حریره..در تاریخ جدید و ....لطفا مطالعه کنید ..اگر منظور تاریخ اسلام..اعراب پس از مسلمون شدن اول با خودشان در جنگ بودند و کشتار ها شده...ربطی به نژاد نداره
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
برادر گرامی
بی خیال
هیچ عربی با ما نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ما درکشورمون برادران وخواهرعرب کم نداربم لطفا این بردشیرین رو نژادی نکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
یعنی مردم لبنان و عراق و یمن و قطر عرب نیستند؟
نتیجه دلارهای آل کثیف علیه آل کثیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
چه میده این کشور های عربی کثیف را ببری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
نکته غم انگیز ماجرا اینه که از فردا باز هم هر ریال عربستان ۵۰۰۰۰۰ ریال ایران
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
حال به هم زن. حتی حاضر نیستی برای یک روز لبخند و آبهای هموطنات باشه؟ از کجا معلومه هموطن باشی؟ خیلی از این ایرانی نما‌ها تو شبکه‌های ماهواره‌ای شام غریبانشونه چون اربابشون از عربستان ممکنه نون و آب نوکریشونو قطع کنه چون نتونستن با سیاه نمایی‌هاشون اراده ایرانی‌ها رو خرد کنن. به کوری چشم دشمنان ایران به وضعیت اقتصاد هم میرسیم
ناشناس
| Turkey |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ز خون خودتو كثيف نكن،سالها داريد به وضعيت اقتصادى ميرسيد،ديگه كسى ناى لبخند نداره،اوضاع اينقدر خرابه كه بردن جام جهانى هم مردمو سرگرم نميكنه،بساط اين فوتبالتون هم كه تا الان باهاش توجه مردمو از مسائل اصلى دور ميكرديد به زودى جمع ميشه
سلام
بردید ....مبارک تون باشه....‌
ما استقلالی ها به هیچ وجه این شادی را نمیخوایم......‌.
لطفا تموم ش کنید با وزیر پرسپولیسی، حمایت های صدا و سیما، حمایت های هرکسی که فکرش بکتید.....‌
تیم مارو تو اوج با فراری دادن استرا، نابود کردید....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
آره بردیم، بازم میبریم ، تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
لطفا توی کینه ایه بی مغز از طرف بچه های استقلالی گل که اتفاقا برادرا و خواهرای گل ما هم هستن حرف نزن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دمت گرم نگارنده کامنت اصلی حرف دل ما استقلالی‌ها را زدی، تیم مارانابودکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
درتوهم خودتون بمونید تا ده سال دیگه هم سرتون گرمه این توهمه و تیمتون درجا میزنه
اس استه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
از طرف همه استقلالی ها حرف نزن
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
تیمتون غیرت و از جون بازی کردن نداره به اون کلیپ ضربه ایستگاهی پاختاکور نگاه کن همه مدافعاتون جا خالی می دن ... کم فروشی بازیکنای پولکیتون رو گردن این و اون ننداز
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ان تعصب وغیرت ایرانیت کجا رفته مگر اینکه از گروه منافقین هستیو فقط پول میشناسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
تو کی هستی؟ از طرف خودت حر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
هم بازیکنان استقلال از دل وجون مایه نگذاشتن هم جناب اقای فرهاد مجیدی مثل همیشه درست سر بزنگاه تیم استقلال رو رها کرد وخودش رو باارزش تر از تیم وهوادارانش دونست .قبول کنید باین روحیه خودخواهانه وضعیت تیم استقلال بهترازاین نمبشه .
برادرزاده7ساله من چقدر برای باخت استقلال گریه کرد درحالیکه بازیکنان تیم استقلال داشتن سرقلیون با هم دعوا میکردن
حالا یه عده حال به هم زن فاز مبارزه با نژاد پرستی میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
مرگ بر عربستان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تو هم که همون حرف منو زدی البته مثلا به خیال خودت با اشاعه فیض در ضمن شب دراز است قلندر بیدار سوتی دیگت هم اینه که به اسم امیر نمیگن ناشناس
تیم ضعیفی داشتند النصری ها. حمدالله را فقط داشتند و در کل این تیم اصلا لایق پیروزی نبود.
تبریک به پرسپولیس شایسته.
من به عنوان طرفدار تراکتور که در میان تیم های پایتخت هم طرفدار استقلال هستم از این برد پرسپولیش خیلی خوشحالم. پرسپولیس نماینده ایران بود. زنده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
من تراکتوری و طرفدار پرسپولیسم
بین این همه خبر بد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود بیشرف و ای اف سی کثافت
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین تاوانش این است که به فقر و نابودی برگردین
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اینایی که تو داخل به اینو اون خط میدن وبرای قومیت یا پول یا .. وطنفروشی میکنن و خیانت به کشوری که ازش خوردن و رشد کردن میکنن باید براشون یه فکری بشه.
قبل از اون باید بررسی کنن چرا از این نوع جانور در کشور ما اینقدر زیاد هست. چرا خائن و احمق در کشور زیاد هست؟ ضعف ضریب هوشیه؟ آموزشا اشتباهه؟ ژنتیکه؟ سیستماتیکه؟ علت کجاس؟ ۴ تا آدم درس حسابی بشینن بررسی کنن و راه حل بدن. یه سری آدم حسابیم بیان درست اجرا کنن.
ناشناس
| Canada |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
ای بمیر
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
اون دستمون خیلی بیجا کرد وشما هم اشتباه کردید که نخونده پیا م اون رو باز نشر میدید اون دوستت که میگی یک وطن فروشه که تو پیاماش بجای کلمه خلیج همیشه فارس از کلمه جعلی خلیج استفاده میکنه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
تقی معمولی جان من عذرخواهم که واقعا کامل نخونده بودم و به خاطر خوشحالی بازی و اینکه دیدم طرف همه جا کپی کرده برای خندش منم کپی کردم. بله خلیج همیشه فارس
بهره برداریهای سیاسی طعم پیروزی را تلخ میکنه
درود بر شرف پرسپولیس
خیلی خوب شد که بردیم اما بزرگترین مشکل منطقه ما نگاههای نژادپرستانه است. حکومتهای عربی رو با مردم کشورهای عربی یکی نگیرید. این نژادپرستی و قوم پرستی ضربه بزرگی به مردم منطقه است. همه باید تلاش کنیم برای افزایش دوستی.
تبریک به بابا مسعود
تابناک چرا پیام این وطن فروش رو که از لفظ خلیج استفاده کرده رو پخش میکنی؟؟؟؟
خلیج فارس درسته
درود بر پرسپولیس
من بعنوان یک استقلالی 67ساله پیروزی بچه های باغیرت وتیم پرسپولیسو به همه ایرانیان تبریک میگم علی الخصوص به علی آقای پروین که دربازیهای آسیائی طرفدار استقلال میشد من هم برای این برد دعا کردم امیدوارم قهرمان آسیا بشید ویک ستاره واقعی بگیرید هرچند باشما رقیب وحریف هستیم ولی هرگز اگر برادر و هموطن خودرا به بیگانه اونم به آل سعود لعین بفروشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
جوونای قدیم مقابل خارجیا متحد میشدن الان تو شب فینالیست شدن پرسپولیس بعضیا ول کن نیستن
من استقلالیم ولی خوب روی عربستانی ها کم شد. آفرین به همه ایرانی ها.... چه آبی و چه قرمز ...
زنده باد ایران،لعنت بر آل سعود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
ا این دوستمون که کپی میکرد از کپی اون یکی دوستمون خوابید من ادامه میدم من نفر سومم
این دوست ناشناسمون که برای همه پیامها کپی پیست میکرده رفته خوابیده من با اجازش کپی میکنم:
درود بر پرسپولیس با غیرت و لعنت بر آل سعود و ای اف سی
البته پیروزی اصلی در نابودی کامل آل سعود و آل نهیان و ال خلیفه است
کشورهای حاشیه خلیج را به واسطه این نامردی به صدها سال عقبتر برمیگردانیم. خودتان ورزش را سیاسی کردین
یاد آهنگ سالار عقیلی افتادم:

"ایستادی به جنگ رویارو .... دشمن از پشت میزند خنجر"
امروز پرسپولیس در بست مال همه ایرانیها بود. همه خوشحال شدیم از من که استقلالیم تا طرفداران با غیرت تراکتور. امروز دلارهای بی غیرت نفتی جلو غیرت جوانهای ایرانی زانو زد. امروز ایران پیروز شد. تبریک به همه ایران و ایرانی
این کلمه غیرت از بس تکرار شده و خیلی جاها برعکس شده حال آدم را بهم میزنه طوری این گزارشگران بیسواد میگن غیرت انگار بقیه بی غیرت هستند شما به بازیکنان تیم‌های عربی و همه جای دنیا نگاه کنید تا پای جان می‌جنگند
وقتی می‌گویید غیرت بازیکنان به شعور و هوش آنها توهین شده این تیم پرسپولیس حتی اگر میباخت هم یک تیم با هوش و با برنامه بود که یک مربی و کادر با سواد فوتبالی و یک نظم و آرامش خوب به تیم داده بود از آن فوتبال و تاکتیک خوب ساخته بود وگرنه همه غیرت دارند حتی اون مراکشی که برای النصر تا آخرین نفس جنگید
البته فقط فوتبالی گفتم وگرنه کارهای کثیف مافیایی برای ضربه زدن به تیم مقابل سخنی دیگر است که بازهم غیرت نداشته تاج و نفرات ایرانی در کنفدراسیون را نشان داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
مشکل را در خودتون جستج
ننگ بر کسانیکه کمپین تشکیل دادند و تیرشون به سنگ خورد
تبریک به تمام ملت باغیرت ایران عزیز
از طرف یک استقلالی متعصب:
به امید باخت سنگین پرسپولیس در فینال
(دشمن دشمنه من دوسته منه)
رو سیاهیش برای اون چند تا دونه بی وطنی که هشتک زدن روو عکس این جوون بی گناه و دل مادرشو خودشو شکوندن، لطفا وقتی انقدر بی انصافید هیچوقت از خدا درخواست رحم و عدالت نکنید
تبرررررررررررررررررررررررررررررررریک مرحبا حداقل دلخوشی این روزای سخت مان شده اید آفرین به غیرت تان ایکاش دولت و نظامی به غیرتمندی و انسجامی شماها داشتیم ........ من استقلالی هستم ... اما در مقابل غیرت و جسارت و شجاعت شما شیر مردان سر تعظیم فرودمی آورم .
قیافه سرپرست تیم عربستان بعد از باخت خیلی تماشایی بود انگار قورباغه قورت داده بود
من استقلالی هستم و به همه ی پرسپولیسی ها تبریک می گویم در لیگ قرمانان هر تیمی بره بالا فرقی نمی کنه فقط باید یک نماینده از ایران باشه!!
همه چیز را سیاسی نکنید فوتبال سرگرمی است نه ابزار.
این که یاران آل کثیر بر این پولدارهای بی جنبه قلیل فائق آمدند افتخار همه ایرانی هاست حتی ما دوستداران استقلال
تبریک به بابا مسعود، صدا و سیما و ... که میخوان بردن لنگ را ملی جلوه بدن
پاسخ ها
عجب!!!!!!!!!!!!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
الآب را بریز .........................
شیر همیشه شیر هست با هیچی مهار نمیشه.

درود به غیرت سرخپوشان پرسپولیس، شیر مادر حلالتون
ورزش سیاسی نکنین
تیم دست خالی چون یه کشور پشتش بود برنده شد
مرگ بر آمریکا
پانیسم شکست خورد نه النصر
دوستان جو نگیره شما رو درسته ال سعود همسایگان خوبی برای مان نیستند و نخواهند بود و ولی لعن و نفرین فرستادن حتی برای دشمن هم مناسب نیست همینکه بردیم خود پیام بزرگی بود
مبارک مبارک ولی این پیروزی پرسپولیس هرگز بی عدالتی های کمیته انضباطی و داوران و صدا و سیما و فدراسیون و ... درحق تیم های شهرستانی را پاک نمی کند انچه کشورهای عربی برای تیم خود هزینه کرده اند پول بوده که داشتند و هزینه کرده اند صفت بدی نیست ولی آنچه شما هزینه کردید تا این تیم را به اینجا رساندید بی عدالتی در طول لیگ برتر درحق سایر تیم های لیگ برتر بود
من استقلالی هستم اما خدا کمک کرد وروی عربها کم شد
جووووووووووووووونم پرسپولیس زیباترین عشق جهااااااااااان #
تابناک عزیز شما برای کوچکترین نوشته ام پیام غیرقابل انتشار می دهید . اما چطوریه که اجازه نشر یک متن با کلمه ناقص خ ... ( جانم فدای خلیج همیشه فارس ) می دهی ؟؟؟؟!!!! آن هم به دفعات !!! برویید شمارش کنید چند بار در این صفحه تکرار مکررات شده
غیرت ایرانی دلار سعودی را له کرد اگر همیشه اینطور باشسم خوبه
با سلام برد قشنگی بود / یک برد با خوشحالی ملی / ولی تابناک جان این کامنتهایی که گذاشته شده را بخوان نفاق فحاشی ایجاد عداوت و تفرقه که از روی احساسات و ظاهرا به طرفداری از فارسها است به نظرت نتیجهای مثبت میدهد / پس کار شما به عنوان رسانه خبری چیست اب به اسیاب دشمن ریختن کمی فکر کنید
با سلام برد قشنگی بود / یک برد با خوشحالی ملی / ولی تابناک جان این کامنتهایی که گذاشته شده را بخوان نفاق فحاشی ایجاد عداوت و تفرقه که از روی احساسات و ظاهرا به طرفداری از فارسها است به نظرت نتیجهای مثبت میدهد / پس کار شما به عنوان رسانه خبری چیست اب به اسیاب دشمن ریختن کمی فکر کنید
یاشاسین ایران . یاشاسین تراختور . یاشاسین پرسپولیس
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
یاشاسین ارمنستان
ناصر
| France |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
مرگ بر متجاوز و اشغالگر یاشاسین آذربایجان
تابناک مطلب رو عجب کپی برداری کرده که نفهمیده مطل چگونه در سایت قابل مشاهده است .

فقط کپی پست انتشار
لطفا از AFC شکایت کنید ریشه این فساد در AFC باید خشکانده شود.
علی دایی را بیاوریید وسط کارزار او را برای فدراسیون آسیا کاندید کنید هم سوادش را دارد هم علمش را دارد و هم تجربه و بالاتر از همه زبان انگلیسی بلد است و هم زبان فوتبالی ... از وی درخواست کنید که برای فوتبال کشور به پا حیزد
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر امارات مرگ بر بحرین مرگ بر عراق مرگ بر عربستان و عمان و ترکیه و ا۶ربایجان و افغانستان و هند و پاکستان ما بردیم سربازان دلیر امام الزمان به پشتیبانی فرشتگان خدا و نظر امام حسین و لطف رسول خدا این بازی برد
دمشون گرم . مخصوصا که طرف عربستانی بود. عربستان با شانتاژ ازبکستان و دادن رشوه ترغیبش کرد شکایت کند و در کنفدراسیون آسیا هم به سرعت آل کثیر را نقره داغ کرد . بازهم دمشون گرم
1- الكي شلوغ نكنين اي اف سي وقتي نعمتي و كارت قرمزش رو بخشيد خوب بود حالا شد بده
2- همانطور كه ما به درستي نسبت به خليج فارس و كشور و قوميت خودمون تعصب داريم بايد به ملتهاي ديگه احترام بذاريم و به جاي حمايت از كار توهين آميز آل كثير نسبت به ازبكها ، از اونها عذر خواهي كنيم با اين كارها عزيزتر مي شويم نه با توجيه كارهاي بچه گانه بازيكنانمون
3- به اميد قهرماني تو آسيا
یادمومن نره یحیی مربی ایرانی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی وقته فوتبالی نیستم...گاهی ابی کارش درسته وگاهی قرمز
وجدانا خبرخوبیه که قرمزا مون زدن طرف روترکوندن
همینش مهمه نام نامی ایران می درخشه
پرچم باغیرت هابالاست
بحرین و عربستان ناجوانمردانه عمل کردند
اگر چه روش کارشان این است
درود بر غیرت ایرانی
موضع گیری برخی طرفداران تراکتور بر علیه موفقیت پرسپولیس قابل هضم نیست. البته یاد آمار هواداران تیمها در برنامه 90 می افتم که بسیاری از همین آقایان حتی از درک مفهوم درصد و تعداد عاجز بودند. از اینها نمی شود بیشتر انتظار داشت. به ویژه آنکه به ترکیه و آذربایجان بیشتر وابسته هستند تا ایران عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
چرا میخند؟
ناصر
| France |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
تا زمانیکه ایران عزیز که نمونه اش در همین کامنتها واضح و آشکارا کینه و عداوت خودش را به نژادها نشان می دهدباید هم به تورکیه و آذربایجان وابسته باشند نکنه در مقابل توهین های نفرت انگیز شما نژاد پرستان انتظار دارید به شما عشق بورزند!؟
تف تو روی بی غیرتایی که آرزوشون باخت پرسپولیس به النصر بود ولی خوبه ارزو به دل موندن
کامنتهای نژاد پرستانه و فحاشی های بچه گانه به خاطر پیروزی در یک مسابقه فوتبال و متاسفانه تایید این نظرات توسط سایت رسمی در جمهوری اسلامی بسیار ناراحت کننده است. با این فرهنگ بسیار پایین دیگر هیچ امیدی برای پیشرفت این کشور وجود ندارد و مطمئنا آینده خوبی را شاهد نخواهیم بود.
سال‌هاست تیم‌های عربستانی و تیم ملی عربستان حداقل نتایج بهتری نسبت به ما می‌گیرند. چه نتیجه‌ای باید گرفت؟

وقت آن نرسیده است که دست از این رفتارهای بچه‌گانه برداریم؟

مدت‌ها بود فوتبال تماشا نکرده‌بودم. پرسپولیس خوب بازی کرد و مستحق برد بود. امیدوارم اسیر حاشیه‌ها نشود و در بازی فینال هم موفق شود.
اینهمه ادعای بحق جوانمردی ایرانی و اینگونه سرافکنده کردن حریف؟ تختی، درود بر روان پاک تو!
تا وقتی مسولین کشور ایران عزیز اینقدر بی خاصیت هستند بیش از این توقع نمیشه از عربستان بحرین گرفته ........تا جیبوتی برا ایران چند هزار ساله هفت تیر میکشه دلار چند شده ارزش پول کجای رتبه جهانه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی